subota, 12. prosinca 2015.

MOJI HOBIJI

Slobodni udarac u nogometu
Moj najdraži hobi je plivanje,i još uvijek nakon 7 godina treniram.Najveći razlog zašto idem je to što imam društvo.Svaki put kada dođem se osjećam kao da tamo pripadam i tamo mi je najdraže društvo.
Drugi hobi mi je igranje nogometa u školi i preko vikenda s svojim starim prijateljima.Nogomet me najviše privukao kada sam gledao svoga brata kako igra FIFU 12 jer je lijepe "akcije" slagao.Te tako pokušavam u pravom životu igrati.Nisam siguran smatra li se slušanje glazbe hobijem, ali volim slušati glazbu.Slusam samo jedan žanr muzike:Metal,a najdraži bendovi su mi Metallica,Slipknot,Slayer i Pantera.Ovo se možda čini malo djetinjasto ali ja se jako volim igrati s LEGO kockama.Sviđa mi se to što kreativnosti nema kraja.Izgradio sam jako puno stvari, npr.Titanic od 73 cm,Vojna vozila i još mnogo toga.Ovo je bilo kratko objašnjenje mojih najdražih hobija.
Tehnika plivanja "Kraul" ili "Freestyle"

Nema komentara:

Objavi komentar